Rowerowa koncepcja ul. Wrocławskiej
wtorek 26.03.2013 | Aktualności, Konsultacje | Autor: Adam Olbert

Rowerowa koncepcja ul. Wrocławskiej

Zapraszamy do przesyłania konstruktywnych uwag/ komentarzy do koncepcji przystosowani infrastruktury dla potrzeb rowerzystów.

ul. Wrocławska od ul.Partyzanckiej do istniejącej ścieżki przy C.H. Karolinka.

Jest to wstępna koncepcja, co do której nie ma jeszcze decyzjo o wdrożeniu.

 

ul. Wrocławska 03. Plan orientacyjny

ul. Wrocławska 04. Projekt zagospodarowania terenu – koncepcja I – rys. nr 1

ul. Wrocławska 07. Projekt zagospodarowania terenu – koncepcja II – rys. nr 4

[poll id=”4″]

 

« « Rowerowa koncepcja ul. Częstochowskiej Rowerowa koncepcja ul. Katowickiej » »

5 komentarzy

  1. R.B. pisze:

    Hitem tego projektu jest specjalna płyta z wypustkami przystosowana z założenia dla niewidomych i słabowidzących. Na drodze rowerowej, zapewne specjalnie dla niewidomych rowerzystów?

  2. masakratownik pisze:

    ja bym połączył te koncepcje w jedną
    z drugą koncepcją jest ten problem, że na skrzyżaniu Wrocławska-Partyzancka-Domańskiego będzie się traciło mnóstwo czasu czekając na zielone światło :/
    w koncepji I proponowałbym łącznik z Osiecką
    natomiast w koncepcji II łącznik z ciągiem przy Cmentarnje, gdzieś na wysokości Aquarelle i parkingu

  3. Sławek pisze:

    W koncepcji pierwszej „ścieżka” położona jest po właściwej stronie. Jest przedłużeniem ciągu istniejącego wzdłuż ul.Wrocławskiej. Znajduje się również po stronie celów podróży – centrum handlowego, bądź skansenu (zależy co kto woli zobaczyć).
    Wariant drugi wydaje się zbędny- w dużym stopniu dubluje przebiegającą w pobliżu spokojną ulicę Cmentarną. (przy której znajduje się prawie nie używany szeroki na ponad 3 metry asfaltowy chodnik)

  4. Krzysiek pisze:

    Hahaha, przy mniejszym zbliżeniu na początku nie zauważyłem kafelek z wypustkami dla niewidomych rowerzystów ale faktycznie ktoś tam takie namalował. Hit hitów! :D

    Jakoś nie spodziewałbym się zbyt wielu użytkowników DDRiP dla koncepcji nr 2. (gdzie oczywiście nie pomyślano o wyniesieniu drogi do poziomu DDRiP na jedynym przejeździe)

    W koncepcji nr 1 brakuje mi wyniesień drogi przy wjeździe i wyjeździe na stację benzynową/McDonald’s i jednoznacznego uprzywilejowania rowerzystów w tych miejscach. Osłupkowany zjazd na ul. Osieckiej wspomniany przez masakratownika również byłby jak najbardziej wskazany.

    Biorąc pod uwagę ew. rozbudowę osiedla Festiwal Park może warto byłoby przemyśleć czy nie będziemy kiedyś chcieli zrobić tam przystanku autobusowego. Choć sam, patrząc się tylko na ten plan, nie widzę miejsca, to w rzeczywistości może by się znalazło.

  5. Dobrosława pisze:

    Koncepcja I jest lepsza od II z perspektywy mieszkańca północnej strony Wrocławskiej. Szkoda, że nikt nie pomyślał o pieszych. Można zaplanować pas uniwersalny dla pieszych oraz rowerzystów, jeżeli nie ma miejsca na dwa odrębne. Mieszkam w pobliżu, sama tamtędy chodzę i wiem, że jest wielu pieszych korzystających z tego pasa – nie wiem czy nie więcej niż rowerzystów…

Odpowiedz